Uwaga
Produkt archiwalny.
Seria UCM6100 została zastąpiona serią UCM6200.
- Specyfikacja
- Funkcjonalność
- Baza Wiedzy
- Instrukcje
- Oprogramowanie
- Oprogramowanie dodatkowe
- Filmy Szkoleniowe

Opis
Seria UCM6100 to elastyczna i wydajna centrala VoIP oparta na Asterisku. W niespotykanie korzystnej cenie oferuje usługi transmisji głosu, wideo i danych oraz usługi mobilne, a także zaawansowany interfejs internetowy umożliwiający zdalne zarządzanie.
Decydując się na centralę IP z serii UCM, uwalniasz się na zawsze od opłat licencyjnych, a także opłat za dodatkowe funkcje i aktualizacje oprogramowania wewnętrznego. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące małym i średnim firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.
Instalacja, konfiguracja i zarządzanie wymagają dosłownie kilku kliknięć przy użyciu niezwykle prostego i intuicyjnego interfejsu użytkownika. Interfejs internetowy Centrali VoIP oferuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą automatyczną konfigurację punktów końcowych, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu IP PBX zajmuje nie więcej niż kilka minut.
Seria central Voip UCM6100 zawiera zaawansowany zestaw funkcji głosowych, dostępnych zazwyczaj w systemach wdrażanych przez duże przedsiębiorstwa. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu najnowocześniejszych algorytmów szyfrowania, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.
Wspomagaj produktywność dzięki połączeniom wideo w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami — seria central IP UCM6100 obsługuje połączenia wideo pomiędzy dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP, takimi jak wideotelefony, kamery-wizjery, urządzenia do wideokonferencji czy kamery do monitoringu.
Centrala umożliwia monitorowanie zachowań użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje również książki telefoniczne LDAP (które mogą być konfigurowane przez PBX zamiast w każdym telefonie IP oddzielnie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail oraz automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu.
Platforma umożliwia ci dostęp do firmy z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, mieć podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.
Funkcjonalność
- Procesor ARM Cortex A8 1GHz
- Ram 512 MB DDR, 4GB pamięci wewnętrznej
- 30/45/60/60 jednoczesnych połączeń (UCM6102/04/08/16)
- 2/4/8/16 portów FXO (UCM6102/04/08/16)
- Mostki konferencyjne: 3 pokoje, 25 uczestników (UCM6102/04) lub 6 pokoi, 32 uczestników (UCM6108/6116)
- 2 porty FXS
- Rejestracja 50 SIP trunków
- Obsługuje do 500 rejestracji punktów końcowych kont SIP
- Automatyczne wykrywanie i konfiguracja telefonów IP w celu ułatwienia instalacji
- Najlepsza możliwa ochrona bezpieczeństwa z wykorzystaniem protokołów SRTP, TLS, i HTTPS ze sprzętowym akceleratorem szyfrowania
- 2 (UCM6102/6104) lub 1 (UCM6108/6116) port(y) sieciowy(e) w standardzie Gigabit ze zintegrowanym zasilaczem PoE
- USB, karta SD
- Zintegrowany router NAT (UCM6102)
- Do 5 poziomów systemu IVR (interaktywnej obsługi dzwoniącego)
- Nagrywanie rozmów
- Kolejka Wywołań
- Raportowanie szczegółów połączenia
- Dostosowywane funkcje głosu, w tym IVR/Asystent automatyczny z monitami głosowymi w wielu językach
- Zintegrowany katalog kontaktów LDAP
- Obsługa wideo po SIP (H.264, H.263, H.263+)
- Poczta głosowa na e-mail, faks na e-mail
Oprogramowanie dodatkowe
Rozbuduj funkcjonalność centrali Grandstream UCM, dzięki oprogramowaniu CTI Solutions:
Chromis REC, Gramma IVR, Naso CC, Naso CC LITE, Naso CC Mobile, Anthias STAT
- zarządzanie nagraniami rozmów
- aplikacja klienta CTI
- Contact Center / Call Center
- Statystyki połączeń
- zaawansowany IVR (zapowiedzi głosowe)
- Billing
- integracja z telefonami komórkowymi (nagrywanie + statystyki)
Do pobrania
Wszystkie prezentowane materiały są dostępne na Youtube na kanale GrandstreamNetworks znajdziesz tam też więcej materiałów z innych produktów.
Zabezpieczanie centrali (Ang)
Zero Config - automatyczna konfiguracja (ang)
Peer trunking - trakty operatorskie (ang)
Emergency Call - połączenia alarmowe (ang)
Call park - parkowanie połączeń (ang)
Speed Dial - szybkie wybieranie(ang)
Call Queue - kolejki (ang)
Eventlist BLF (Ang)
Ldap Sync - synchronizacja LDAP(Ang)
Outbound Routes - Trasy wychodzące (ang)
Inbound routes- Trasy przychodzące (ang)
Ustawienia NAT (Ang)
Announcement Center - Centrum zapowiedzi (Ang)
Szkolenie dla administratorów z central (Ang)
- Shared Call Appearance (SCA) Guide
- Call Center Guide
- Configuring UCM6xxx with GXW410x
- Configuring the UCM series with HT503
- Configuring UCM6XXX with HT813
- Configuring Event List BLF on UCM6xxx
- Configuring Permission Privilege Level Settings on UCM series IP PBXs
- Configuring UCM6100, UCM6200 and UCM6510 series with FreePBX®
- Firmware Upgrade Guide
- Fax Server Guide
- Grandstream Wave WebRTC Video Calling & Conferencing Guide
- GS SIP Device Provisioning Guide
- Voice Prompt Customization Guide
- HMobile PMS Integration Guide
- How to Use UCM as Firmware Upgrade Server
- How to Manage Inbound Route and Outbound Route on the UCM series
- How to Interconnect Multiple UCM series IP PBXs
- How to Use Office Time and Holiday on the UCM series IP PBXs
- How to Integrate UCM series with a Microsoft Lync Server
- HSC PMS Guide
- Mitel PMS Integration Guide
- UCM6xxx Busy Camp-on Guide
- UCM Dial By Name Guide
- UCM6xxx Series - Interactive Voice Response Guide
- UCM Follow Me Guide
- UCM LDAP Server Guide
- UCM6xxx Analog Trunk Guide
- UCM Conference Guide
- UCM6xxx SIP Trunk Guide
- UCM6xxx CDR Real-time Output Feature Guide
- UCM6xxx CDR and REC API Guide
- UCM6xxx Call Queue Configuration Guide
- QueueMetrics Guide
- Intercom, Paging & Announcement Paging Guide
- Connecting GXW4500 series with UCM6200/UCM6510
- UCM6xxx DISA/Callback Guide
- UCM series Asterisk Manager Interface Guide
- UCM Remote Extension Configuration Guide
- UCM6xxx Series Initial Setup Guide
- UCM Remote Extension BLF Monitoring Guide
- User Portal Guide
- SIP Presence Guide
- Salesforce CRM Integration Guide
- SugarCRM Integration Guide
- PMS API Guide
- HTTPS API Guide
- Wakeup Service Guide
- VLAN Guide
- ZOHO CRM Integration Guide