Opis
Seria central UCM63XX oferuje gotowe rozwiązanie do komunikacji i współpracy w organizacji. Pozwalają zarządzać całą komunikacją biznesową w jednej scentralizowanej sieci: połączenia głosowe, wideo, kamery CCTV, konferencje internetowe, dane, analizy, domofony i systemy powiadomień.
Centrale UCM63XX obsługują do 3000 użytkowników i mają wbudowane rozwiązanie do spotkań internetowych i wideokonferencji, które umożliwia pracownikom łączenie się z komputera stacjonarnego, telefonu komórkowego, urządzeń z serii GVC i telefonów IP. Dzięki funkcji RemoteConnect możemy zestawiać bezpieczne połączenia zdalne, lub zarządzać centralą w chmurze GDMS. Punkt API umożliwia łączenie centrali z innymi platformami jak np. SalesForce.
Funkcjonalność
• Obsługuje do 3000 użytkowników i do 450 jednoczesnych połączeń
• Provisioning i Zero Configuration punktów końcowych SIP Grandstream
• Wbudowana platforma do obsługi konferencji i spotkań dla komputerów stacjonarnych, urządzeń mobilnych i SIP
• Softphone Wave dla urządzeń Android, iOS, przeglądarek Chrome i Firefox
• Punkt API do integracji z rozwiązaniami innych firm, w tym platformy CRM i PMS
• Zaawansowana ochrona z funkcją bezpiecznego rozruchu, unikalnym certyfikatem i losowym domyślnym hasłem w celu ochrony połączeń i kont
• Trzy porty sieciowe RJ45 Gigabit z automatycznym wykrywaniem ze zintegrowanym PoE + i obsługą routera NAT
• Zautomatyzowana usługa przechodzenia przez firewall NAT ułatwia bezpieczne połączenia zdalne
• Obsługuje pełno pasmowy kodek głosowy Opus i kodeki wideo H.264 / H.263 / H.263 + / H.265 / VP8, odporność na jitter do 50% utraty pakietów
• Kompatybilny z chmurą GDMS do zdalnego zarządzania i monitorowania
• Oprogramowanie oparte na Asterisk w wersji 16
Do pobrania
Wszystkie prezentowane materiały są dostępne na Youtube na kanale GrandstreamNetworks znajdziesz tam też więcej materiałów z innych produktów.
Zabezpieczanie centrali (Ang)
Zero Config - automatyczna konfiguracja (ang)
Peer trunking - trakty operatorskie (ang)
Emergency Call - połączenia alarmowe (ang)
Call park - parkowanie połączeń (ang)
Speed Dial - szybkie wybieranie(ang)
Call Queue - kolejki (ang)
Eventlist BLF (Ang)
Ldap Sync - synchronizacja LDAP(Ang)
Outbound Routes - Trasy wychodzące (ang)
Inbound routes- Trasy przychodzące (ang)
Ustawienia NAT (Ang)
Announcement Center - Centrum zapowiedzi (Ang)
Szkolenie dla administratorów z central (Ang)
- Shared Call Appearance (SCA) Guide
- Call Center Guide
- Configuring UCM6xxx with GXW410x
- Configuring the UCM series with HT503
- Configuring UCM6XXX with HT813
- Configuring Event List BLF on UCM6xxx
- Configuring Permission Privilege Level Settings on UCM series IP PBXs
- Configuring UCM6100, UCM6200 and UCM6510 series with FreePBX®
- Firmware Upgrade Guide
- Fax Server Guide
- Grandstream Wave WebRTC Video Calling & Conferencing Guide
- GS SIP Device Provisioning Guide
- Voice Prompt Customization Guide
- HMobile PMS Integration Guide
- How to Use UCM as Firmware Upgrade Server
- How to Manage Inbound Route and Outbound Route on the UCM series
- How to Interconnect Multiple UCM series IP PBXs
- How to Use Office Time and Holiday on the UCM series IP PBXs
- How to Integrate UCM series with a Microsoft Lync Server
- HSC PMS Guide
- Mitel PMS Integration Guide
- UCM6xxx Busy Camp-on Guide
- UCM Dial By Name Guide
- UCM6xxx Series - Interactive Voice Response Guide
- UCM Follow Me Guide
- UCM LDAP Server Guide
- UCM6xxx Analog Trunk Guide
- UCM Conference Guide
- UCM6xxx SIP Trunk Guide
- UCM6xxx CDR Real-time Output Feature Guide
- UCM6xxx CDR and REC API Guide
- UCM6xxx Call Queue Configuration Guide
- QueueMetrics Guide
- Intercom, Paging & Announcement Paging Guide
- Connecting GXW4500 series with UCM6200/UCM6510
- UCM6xxx DISA/Callback Guide
- UCM series Asterisk Manager Interface Guide
- UCM Remote Extension Configuration Guide
- UCM6xxx Series Initial Setup Guide
- UCM Remote Extension BLF Monitoring Guide
- User Portal Guide
- SIP Presence Guide
- Salesforce CRM Integration Guide
- SugarCRM Integration Guide
- PMS API Guide
- HTTPS API Guide
- Wakeup Service Guide
- VLAN Guide
- ZOHO CRM Integration Guide