UCM62xx



Grandstream UCM6200

Opis

Seria UCM62xx to elastyczna i wydajna centrala VoIP oparta na Asterisku. W niespotykanie korzystnej cenie oferuje usługi transmisji głosu, wideo i danych oraz usługi mobilne, a także zaawansowany interfejs internetowy umożliwiający zdalne zarządzanie. Idealna dla małych i średnich przedsiębiorstw, kompleksów mieszkalnych, szpitali, placówek handlowych i ośrodków zdrowia, seria UCM62xx oferuje trzy modele, różniące się pod względem liczby portów FXO, liczby obsługiwanych użytkowników i liczby jednoczesnych połączeń.
Decydując się na centralę IP z serii UCM, uwalniasz się na zawsze od opłat licencyjnych, a także opłat za dodatkowe funkcje i aktualizacje oprogramowania wewnętrznego. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące małym i średnim firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.
Instalacja, konfiguracja i zarządzanie wymagają dosłownie kilku kliknięć przy użyciu niezwykle prostego i intuicyjnego interfejsu użytkownika. Interfejs internetowy centrali VoIP oferuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą automatyczną konfigurację punktów końcowych, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu IP PBX zajmuje nie więcej niż kilka minut.
Seria central VoIP UCM62xx zawiera zaawansowany zestaw funkcji głosowych, dostępnych zazwyczaj w systemach wdrażanych przez duże przedsiębiorstwa. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu najnowocześniejszych algorytmów szyfrowania, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.
Wspomagaj produktywność dzięki połączeniom wideo w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami — seria central IP UCM62xx obsługuje połączenia wideo pomiędzy dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP, takimi jak wideotelefony, kamery-wizjery, urządzenia do wideokonferencji czy kamery do monitoringu.
Centrala umożliwia monitorowanie zachowań użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje również książki telefoniczne LDAP (które mogą być konfigurowane przez PBX zamiast w każdym telefonie IP oddzielnie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail oraz automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu.
Platforma umożliwia ci dostęp do firmy z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, mieć podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.


Funkcjonalność

  • 50/75 jednoczesnych połączeń (UCM6202/6204) od aktualizacji nr. 1.0.18.13
  • 100 jednoczesnych połączeń (UCM6208)
  • 2/4/8 portów FXO (UCM6202/04/08)
  • Mostki konferencyjne: 3 pokoje, 25 uczestników (UCM6202/04) lub 6 pokoi, 32 uczestników (UCM6208)
  • 2 porty FXS
  • Rejestracja 50 SIP trunków
  • Obsługuje do 800 rejestracji punktów końcowych kont SIP (do 500 w UCM6202/04)
  • Automatyczne wykrywanie i konfiguracja telefonów IP w celu ułatwienia instalacji
  • Najlepsza możliwa ochrona bezpieczeństwa z wykorzystaniem protokołów SRTP, TLS, i HTTPS ze sprzętowym akceleratorem szyfrowania
  • 2 porty sieciowe w standardzie Gigabit ze zintegrowanym zasilaniem PoE Plus
  • Port USB, slot karty SD
  • Zintegrowany router NAT
  • Do 5 poziomów systemu IVR (interaktywnej obsługi dzwoniącego)
  • Nagrywanie rozmów
  • Kolejka Wywołań
  • Raportowanie szczegółów połączenia
  • Dostosowywane funkcje głosu, w tym IVR/Asystent automatyczny z monitami głosowymi w wielu językach
  • Zintegrowany katalog kontaktów LDAP
  • Obsługa wideo po SIP (H.264, H.263, H.263+)
  • Poczta głosowa na e-mail, faks na e-mail, email na faks

Oprogramowanie dodatkowe

Rozbuduj funkcjonalność centrali Grandstream UCM, dzięki oprogramowaniu CTI Solutions:
Chromis REC, Gramma IVR, Naso CC, Naso CC LITE, Naso CC Mobile, Anthias STAT

CTI Solutions
  • zarządzanie nagraniami rozmów
  • aplikacja klienta CTI
  • Contact Center / Call Center
  • Statystyki połączeń
  • zaawansowany IVR (zapowiedzi głosowe)
  • Billing
  • integracja z telefonami komórkowymi (nagrywanie + statystyki)
Dowiedz się więcej!Sprawdź pełną ofertę aplikacji CTI Solutions

Do pobrania

Oprogramowanie
Filmy Szkoleniowe

Wszystkie prezentowane materiały są dostępne na Youtube na kanale GrandstreamNetworks znajdziesz tam też więcej materiałów z innych produktów.


Zabezpieczanie centrali (Ang)


Zero Config - automatyczna konfiguracja (ang)


Peer trunking - trakty operatorskie (ang)


Emergency Call - połączenia alarmowe (ang)


Call park - parkowanie połączeń (ang)


Speed Dial - szybkie wybieranie(ang)


Call Queue - kolejki (ang)


Eventlist BLF (Ang)


Ldap Sync - synchronizacja LDAP(Ang)


Outbound Routes - Trasy wychodzące (ang)


Inbound routes- Trasy przychodzące (ang)


Ustawienia NAT (Ang)


Announcement Center - Centrum zapowiedzi (Ang)


Szkolenie dla administratorów z central (Ang)

Baza Wiedzy




Podobne centrale VoIP Grandstream