Opis
UCM6510 to elastyczna i wydajna centrala VoIP oparta o Asterisk. W niespotykanie korzystnej cenie oferuje usługi transmisji głosu, wideo i danych oraz usługi mobilne, a także zaawansowany interfejs internetowy umożliwiający zdalne zarządzanie.
Decydując się na centralę IP UCM6510, uwalniasz się na zawsze od opłat licencyjnych, a także opłat za dodatkowe funkcje i aktualizacje oprogramowania wewnętrznego. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące średnim i dużym firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.
Instalacja, konfiguracja i zarządzanie wymagają dosłownie kilku kliknięć przy użyciu niezwykle prostego i intuicyjnego interfejsu użytkownika. Interfejs internetowy centrali VoIP oferuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą automatyczną konfigurację punktów końcowych, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu IP PBX zajmuje nie więcej niż kilka minut.
Centrala VoIP UCM6510 zawiera zaawansowany zestaw funkcji głosowych, dostępnych zazwyczaj w systemach wdrażanych przez duże przedsiębiorstwa. PBX obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu najnowocześniejszych algorytmów szyfrowania, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie dla średnich i dużych firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.
Wspomagaj produktywność dzięki połączeniom wideo w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami — centrala IP UCM6510 obsługuje połączenia wideo pomiędzy dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP, takimi jak wideotelefony, kamery-wizjery, urządzenia do wideokonferencji czy kamery do monitoringu.
Centrala PBX UCM6510 umożliwia monitorowanie zachowań użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje również książki telefoniczne LDAP (które mogą być konfigurowane przez PBX zamiast w każdym telefonie IP oddzielnie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail oraz automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu.
Centrala VoIP UCM6510 umożliwia ci dostęp do firmy z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, mieć podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.
IP PBX UCM6510 oferuje takie same funkcje komunikacji, możliwości oraz inteligentne zarządzanie punktami końcowymi co bardzo udana seria UCM6100, wraz z rozszerzeniem dla sieci E1/T1/J1 i znacznej poprawie wydajności w celu obsługi dużej liczby połączeń na poziomie przedsiębiorstwa (do 2000 użytkowników, 200 równoczesnych połączeń i 8 mostów konferencyjnych z maksymalnie 64 uczestnikami). Obejmuje również pewną liczbę środków mających zwiększyć niezawodność, np. nadmiarowe zasilacze, nadmiarowe porty sieciowe w standardzie Gigabit.
Funkcjonalność
- Procesor ARM Cortex A9 4x1GHz
- RAM 1 GB DDR3, 32GB pamięci wewnętrznej
- 200 jednoczesnych połączeń
- Interfejs E1/T1/J1
- 2 porty FXO
- 2 porty FXS
- Mostki konferencyjne: 8 pokoi, 64 uczestników
- 50 SIP Trunków
- Obsługuje do 2000 rejestracji punktów końcowych kont SIP
- Automatyczne wykrywanie i konfiguracja telefonów IP w celu ułatwienia instalacji
- Najlepsza możliwa ochrona bezpieczeństwa z wykorzystaniem protokołów SRTP, TLS, i HTTPS ze sprzętowym akceleratorem szyfrowania
- 2 porty sieciowe w standardzie Gigabit ze zintegrowanym zasilaczem PoE, 1 port HeartBeat
- USB, karta SD
- Zintegrowany router NAT
- Do 5 poziomów systemu IVR (interaktywnej obsługi dzwoniącego)
- Nagrywanie rozmów
- Kolejka Wywołań
- Raportowanie szczegółów połączenia
- Dostosowywane funkcje głosu, w tym IVR/Asystent automatyczny z monitami głosowymi w wielu językach
- Zintegrowany katalog kontaktów LDAP
- Obsługa wideo po SIP (H.264, H.263, H.263+)
- Poczta głosowa na e-mail, faks na e-mail, email na faks
Do pobrania
Wszystkie prezentowane materiały są dostępne na Youtube na kanale GrandstreamNetworks znajdziesz tam też więcej materiałów z innych produktów.
Zabezpieczanie centrali (Ang)
Zero Config - automatyczna konfiguracja (ang)
Peer trunking - trakty operatorskie (ang)
Emergency Call - połączenia alarmowe (ang)
Call park - parkowanie połączeń (ang)
Speed Dial - szybkie wybieranie(ang)
Call Queue - kolejki (ang)
Eventlist BLF (Ang)
Ldap Sync - synchronizacja LDAP(Ang)
Outbound Routes - Trasy wychodzące (ang)
Inbound routes- Trasy przychodzące (ang)
Ustawienia NAT (Ang)
Announcement Center - Centrum zapowiedzi (Ang)
Szkolenie dla administratorów z central (Ang)
- Shared Call Appearance (SCA) Guide
- Call Center Guide
- Configuring UCM6xxx with GXW410x
- Configuring the UCM series with HT503
- Configuring UCM6XXX with HT813
- Configuring Event List BLF on UCM6xxx
- Configuring Permission Privilege Level Settings on UCM series IP PBXs
- Configuring UCM6100, UCM6200 and UCM6510 series with FreePBX®
- Firmware Upgrade Guide
- Fax Server Guide
- Grandstream Wave WebRTC Video Calling & Conferencing Guide
- GS SIP Device Provisioning Guide
- Voice Prompt Customization Guide
- HMobile PMS Integration Guide
- How to Use UCM as Firmware Upgrade Server
- How to Manage Inbound Route and Outbound Route on the UCM series
- How to Interconnect Multiple UCM series IP PBXs
- How to Use Office Time and Holiday on the UCM series IP PBXs
- How to Integrate UCM series with a Microsoft Lync Server
- HSC PMS Guide
- Mitel PMS Integration Guide
- UCM6xxx Busy Camp-on Guide
- UCM Dial By Name Guide
- UCM6xxx Series - Interactive Voice Response Guide
- UCM Follow Me Guide
- UCM LDAP Server Guide
- UCM6xxx Analog Trunk Guide
- UCM Conference Guide
- UCM6xxx SIP Trunk Guide
- UCM6xxx CDR Real-time Output Feature Guide
- UCM6xxx CDR and REC API Guide
- UCM6xxx Call Queue Configuration Guide
- QueueMetrics Guide
- Intercom, Paging & Announcement Paging Guide
- Connecting GXW4500 series with UCM6200/UCM6510
- UCM6xxx DISA/Callback Guide
- UCM series Asterisk Manager Interface Guide
- UCM Remote Extension Configuration Guide
- UCM6xxx Series Initial Setup Guide
- UCM Remote Extension BLF Monitoring Guide
- User Portal Guide
- SIP Presence Guide
- Salesforce CRM Integration Guide
- SugarCRM Integration Guide
- PMS API Guide
- HTTPS API Guide
- Wakeup Service Guide
- VLAN Guide
- ZOHO CRM Integration Guide