Urządzenia Grandstream pobierają aktualny czas i godzinę z sieci.
Jeśli urządzenie wyświetla datę i godzinę 1900-01-01 00:00:00:
- Sprawdź czy telefon jest podłączony do sieci i uzyskał adres IP
- Sprawdź czy wprowadzony serwer czasu jest poprawny
Jeśli urządzenie wyświetla poprawną datę, ale niepoprawną godzinę:
- Sprawdź czy telefon ma skonfigurowaną strefę czasową
- Sprawdź czy ustawiona jest automatyczna zmiana czasu
Poprawne ustawienia dla Polski to:
Serwer NTP |
pl.pool.ntp.org |
Strefa czasowa |
GMT+01:00 (Paryż, Wiedeń, Warszawa, Rzym, Madryt, Praga, Berlin, Budapeszt, Amsterdam, Belgia) |
Strefa czasowa zdefiniowana przez użytkownika |
CET-1CEST-2,M3.5.0/02:00:00,M10.5.0/03:00:00 |
Ustawienia daty i godziny można znaleźć w:
Z poziomu telefonu:
Menu ⇒ Właściwości ⇒ Date Time
Z poziomu przeglądarki:
Ustawienia ⇒ Data i godzina